onsdag 18. juli 2012

Da var første mål nådd:

Alle valpene har doblet fødselsvekta si!!! Minsten gurglet i seg fulle måltider annenhver time i hele dag, og jammen doblet han seg den 14de dagen.
Er det noen sak! :)
Jeg sitter i valpekassa og flytter på ivrige snusende små og sørger for at alle får og de minste mest.
En liten uke til så vil de få tillegg og da er det enda lettere å fordele maten broderlig og søsterlig ;)
Føler meg som en ammeassistent, og Mischa er faktisk roligere med meg oppi kassa. Skjønne jenta mi <3
Nå er det små øyeprekker på de fleste, noen har åpnet ett helt øye mens andre har små gliper ennå.
De begynner å øve seg litt på større vokabular enn smågrynt og knirkelyder, flere tester ut knurring (som høres mer ut som kurringen til en babydue) og små bjeff som resulterer i at de velter som regel. Stor kraftanstrengelse!
Har lagt ut hodebilder men lover å legge ut nye + helfigur så snart øynene er åpne. Det er vanskelig å se de fine øyesprekkene på bildene pga blitsen. De kniper igjen :)
Flere går nå ned fra vetbeden og tisser på avisene som ligger i enden av kassa. Jeg blir rent stolt, jeg!

1 kommentar:

  1. Jeg skjønner du er STOLT, jeg har vært uten nett noen dager, og nå vr jeg så spent på å komme inn å se. Herlighet som de vokser og de blir jo bare penere og penere. Nærmer det seg besøkstid ? :D

    SvarSlett